• Kontakta oss

    kundtjanst-gruppbild-1

    Personlig hjälp

    Kundtjänstmejl

    kundtjanst@norrgavel.se
    Besvaras måndag-fredag. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar, helgfria vardagar.

    Reklamationsmejl

    reklamation@norrgavel.se
    Besvaras måndag-fredag. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar, helgfria vardagar.

    Chatt

    När vår chatt är tillgänglig, visas "chat" i det nedre högra hörnet i webbläsaren.

    Telefon

    Ni når oss på 040 – 30 25 57 mellan 09:00-12:00 (helgfria vardagar). Telefontiden stängd torsdag d. 21 november.

    Önskar du att bli uppringd en annan tid?

    Skicka ett mail till kundtjanst@norrgavel.se
    Ange Telefon i mailets rubrik (Obs endast ”Telefon”).

    Inkludera följande i mailet:
    - Om du önskar bli uppringd av en butik, vänligen ange vilken
    - Beskriv kortfattat ditt ärende
    - Eventuellt ordernummer
    - Ditt telefonnummer




    Vanliga frågor

    Vi på Norrgavel vill att våra möbler ska leva i generationer. Precis så vill vi även se på vår relation med dig som är intresserad av eller redan har valt Norrgavel. Därför blir vi alltid glada när du hör av dig till oss på kundtjänst! Dino, Ebba och Johan hjälper dig gärna när du kontaktar oss.

    Vi vet dock att vissa frågor är vanligare än andra och vi har därför samlat vanliga frågor nedan som en liten hjälp på vägen. Om du hellre vill höra av dig till oss direkt för personlig hjälp, finner du våra aktuella kontaktvägar längre upp på sidan.

    Betalning

    Leveranstider

    Sortiment & ytbehandlingar

    Reklamation

    Retur

    Kontaktuppgifter


    Prisinformation

    Vi förespråkar medvetna och väl genomtänkta beslut och vill att du ska känna dig helt trygg med dina val. Därför är det viktigt för oss på Norrgavel att vara transparenta. Både vad gäller möbelkonstruktioner, tillverkningsprocessen och de material vi använder – men förstås även vad gäller prislappen.

    Läs mer

    Vår kundfilosofi